اصول ارتباط با رسانه‌ها

 

توسعه‌ی فناوری‌های دیجیتال، چنان تغییر بزرگی در ارتباطات رسانه‌ای ایجاد کرده که دیگر هر کسب‌وکاری باید راه و روش ارتباط با رسانه‌ها و مدیریت مطالب مربوط به خود را بیاموزد. هرچند که مشتریان، خریداران، دوستان و دشمنان یک کسب‌وکار، به سادگی آن را یافتند و ارتباطات بیشتر شد؛ دسترسی فعالان حوزه‌ی تجارت نیز به مخاطبان و مشتریان راحت‌تر شد اما یک مشکل جدید پدید آمد: تولید بی‌اندازه‌ی محتواهای کم‌ارزش و گیج‌کننده.

 

خبرگان عرصه‌ی بازاریابی و فروش، راه‌حل را در نحوه‌ی تعامل و مدیریت رسانه‌های مختلف جست‌وجو کردند تا به وسیله‌ی آن بتوانند هزینه‌ی ارتباط با مشتری را کم کنند و کیفیت آن را افزایش دهند، هزینه‌های تبلیغات و جذب مشتری را کم کنند و در نهایت بحران‌ها را بهتر مدیریت کنند تا برندشان را رشد دهند.

 

در کارگاه ارتباط با رسانه‌ها با این مفاهیم آشنا خواهید شد:

رسانه سازی

مخاطب و مخاطب‌شناسی

ارتباط با مخاطب

مدیریت جامعه مشتریان

برندسازی و رسانه

استراتژی محتوا

پورتفولیوی رسانه‌ها

مدیریت بحران‌های کسب و کار

 

هنرجویان پس از پایان دوره و برگزاری امتحان، گواهی نامه پایان دوره ارتباط با رسانه از دانشکده خبر (وابسته به خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران) دریافت میکنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره تلفن / تلگرام 09901414522 تماس حاصل فرمایید.

آیدی کانال تلگرام و پیج اینستاگرام:  @newsacA

 

ارتباط با رسانه

  • انواع فایل های مجاز : jpg, gif, png, pdf, bmp.
  • قیمت: 50,000 تومان
    * این هزنیه صرفا جهت پیش ثبت نام میباشد.